Met de Huisstijlscan van Brandsync gaan wij op zoek naar mogelijkheden ter verbetering van uw huidige huisstijl en positionering. Bent u een ster in het leveren van uw producten en/of diensten maar komt u niet toe aan het positioneren en vermarkten hiervan? Juist u helpen wij graag!
In onze Huisstijlscan gaan wij in op de volgende onderdelen:
Printmiddelen
We nemen 10 van uw huidige fysieke communicatiemiddelen en beoordelen of de huisstijl op de juiste manier is toegepast. Denkt u hierbij aan briefpapier, visitekaartjes, folder, brochure, banners enzovoorts.
Online middelen
Hierbij nemen wij 4 van uw online communicatiemiddelen en beoordelen of de huisstijl op de juiste manier is toegepast. Tegelijkertijd bekijken wij ook of uw huisstijl geschikt is voor online toepassingen en beoordelen wij de relevantie van uw online content.
Logo onderzoek
In het logo onderzoek bekijken wij uw logo en het gebruik ervan. Is uw logo nog up-to-date, past het bij wat uw organisatie doet, spreekt het de doelgroep aan aan of kan dit wat met op gaan vallen door een aanpassing in kleur of vorm?
Omgevingsonderzoek
Uw organisatie bevindt zich in een omgeving met allerlei externe partijen. Dat zijn niet alleen directe concurrenten maar ook doelgroepen en overige externe stakeholders. Wij onderzoeken hoe zij zich visueel presenteren en hoe u daar uw voordeel uit kunt halen.
Toetsing huisstijl aan de kernwaarden
De kernwaarden van uw organisatie zijn de basis voor de huisstijl, dit moet op elkaar aansluiten en elkaar versterken. Brandsync kijkt hier kritisch naar gebruikte vormen, kleuren en typografie. Als uw organisatie geen kernwaarden heeft dan gaan wij uit van de missie en/of visie van uw organisatie om zo de kern van uw organisatie vorm te kunnen geven.
Conclusie? Met onze huisstijlscan geven wij aan of uw huisstijl op de juiste manier is toegepast op een selectie van de huidige offline en online middelen. U krijgt suggesties om de huisstijl weer in topconditie te krijgen en dit te behouden. U ontvangt van Brandsync een zeer complete analyse waarmee u vooruit kunt met het sterker positioneren en vermarkten van uw product en/of dienst.
Bent u geïnteresseerd in deze of één van onze andere producten/diensten? Neem dan vooral contact op met Brandsync!